Connect with us

Spor

Bursaspor, milli maç arasını Bolu’da değerlendiriyor

Murat KÜÇÜK / BOLU (DHA) TFF 1’inci Lig ekibi Bursaspor, milli maç arasını Bolu Gerede’de kamp yaparak değerlendiriyor. Teknik Direktör Mustafa Er, “Bizim de hedefimiz 9´uncu hafta sonunda yukarılarda bir yere tutunabilmek” dedi.
TFF 1’inci Lig takımlarından Bursaspor, milli maç arası nedeniyle dün Bolu Gerede’de kampa girdi. 5 gün boyunca Bolu’da kamp yapacak olan yeşil beyazlılar, günde çift antrenman yapıyor. Sezonun devamını daha güçlü geçirmek istediklerini belirten Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, sezon başında kamp eksiklerinin olması nedeniyle Bolu kampının kendilerine iyi geleceğini söyledi. Kampın güzel geçtiğini belirten Er, “Takımımız kampa gidememişti. Hazırlık maçı da oynayamamıştık. İlk 4 hafta bunun sıkıntılarını yaşadık. Bu aranın hem fiziksel anlamda hem de saha iyi oyun anlamında iyi geleceğini düşünüyorum. Biz lig başlamadan 12 gün önce göreve başladık. Oyuncuları daha iyi tanıma, onların bizi tanıması anlamında bu kampın çok faydalı olacağını düşünüyorum. Şuana kadar güzel geçiyor. İnşallah kamp sonuna kadar sakatlık olmadan, her anlamda gelişerek verimli bir kamp dönemini bitirip Bursa´ya döneceğiz” dedi.
Genç bir takım olduklarını ve yaşadıkları problemler nedeniyle ilk 4 haftada oynadıkları oyunun karşılığını alamadıklarını ifade eden Er, “4 hafta oynadığımız oyunun karşılığını alamadığımızı söyleyebilirim. 4 maçın 4´ünde de biz öne geçtik. Maalesef genç takım olduğumuz için oyunu tutma anlamında, oyunu soğutma anlamında ve topa sahip olmada bazı problemler yaşadık. Özellikle Tuzla maçı 3-0´dan 3-3 oldu. Çok farklı kazanabileceğimiz maçı, rakibe net pozisyon vermeden bireysel hatalar ve penaltıyla 3-3 bitirdik. Goller haricinde birçok pozisyonumuz vardı. Giresun maçında 2 tane kornerden gol yemek bu kalitede, bu seviyede gerçekten çıkarması zor bir hale getiriyor. Ama baktığımız zaman en az 7-8 puanımız olabilirdi. Çünkü birçok maçta oyununu bir bölümünü çok iyi oynadık. İyi takımlara karşı oynamamıza rağmen, genç bir takımız, kırılgan bir yapımız oluyor. Özellikle gol yedikten sonra. Bu konularda da ciddi çalışmalar yapıyoruz” şeklinde konuştu.
Ligin ilk 4 haftasındaki hatalarını gördüklerini söyleyen Er, “Bu kampın bize iyi geleceğini düşünüyoruz. İlk 4 haftada nelerde hata yaptık biliyoruz. Çünkü 7 gol atıp 8 gol yedik. Belki gol atma anlamında  bir çok da pozisyona girdik ama maç başına yediğimiz 2 gol bizim için çokfazla. Bu şekilde devam ederse altından kalkamayız. Bunu yüzde yüz bir şekilde aşağı çekmemiz gerekiyor. Bu kampta bunlarla ilgili de çalışma yapacağız. Hücumsal anlamda da daha iyi neler yapabiliriz, nasıl geliştirebiliriz bunlarla ilgili çalışma yapacağız. İnşallah gol sayımızı yukarı çekip, yediğimiz golleri de biraz daha aşağı çekebilirsek, dayanıklılığımızı artırdığımız noktada daha iyi sonuçlar alacağımızı düşünüyoruz” diye konuştu.
Ligde 9´uncu haftanın ardından takımların hedefleri konusunda netlik kazanabileceğini kaydeden Er, “9´uncu haftadan sonra tablodaki görüntü az çok kimin nereye oynayacağını gösterecektir. Dokuzuncu haftada biz nerede olacağız o çok önemli. Bizim de hedefimiz 9´uncu hafta sonunda yukarılarda bir yere tutunabilmek. Oradaki süreçten sonra bence herkes için hedef anlamında bir şeyler daha net söylenebilir.” ifadelerini kullandı.GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ:
Antrenmandan görüntüler
DetaylarDHA-Spor Türkiye-Bolu / Gerede Murat KÜÇÜK

Yorum için tıkla

Cevap bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Maccabi Tel Aviv’e 1-0 yenilen Sivasspor, Avrupa Ligi’ne havlu attı

Temsilcimiz Sivasspor, UEFA Avrupa Ligi gruplarındaki son maçında konuk olduğu Maccabi Tel Aviv’e 1-0 mağlup oldu ve turnuvaya veda etti. Böylece son temsilcimiz de Avrupa’dan elenmiş oldu.

UEFA Avrupa Ligi I Grubu son maçında Maccabi Tel Aviv ile Demir Grup Sivasspor, karşı karşıya geldi. İsrail’de oynanan mücadelede temsilcimiz rakibine tek golle boyun eğdi.

Mücadelenin tek golü 66. dakikada Maccabi’nin defans oyuncusu Enric Saborit’ten geldi.

Bu sonuçla 6 puanda kalan Sivasspor, grubunu üçüncü sırada tamamladı ve UEFA Avrupa Ligi’ne veda etti. Böylece son temsilcimiz de Avrupa’dan elenmiş oldu. Puanını 11 yapan Maccabi Tel Aviv ise adını bir üst tura yazdırdı.

MAÇTAN DAKİKALAR

Dakika 1: Karşılaşma Letonyalı hakem Andris Treimanis’in çaldığı düdükle başladı.

Dakika 4: Sivasspor’da Kayode sol kanattan ceza sahasına girmeye çalıştı ama rakibi izin vermedi.

Dakika 17: Maccabi’de savunma arkasına sızan Kandil kendisine atılan pasa yetişemeyince top auta çıktı.

Dakika 38: Sivasspor’da Fajr’ın sağ kanattan yaptığı ortasına hiçbir arkadaşı dokunamadı.

Dakika 42: Sivasspor’da Robin’in sağ kanattan yaptığı ortasını Maccabi savunması uzaklaştırdı.

Dakika 45: Mücadelenin ilk yarısı 0-0 eşitlikle sona erdi.

Dakika 46: Karşılaşmanın ikinci yarısı başladı.

Dakika 66: Maccabi Tel Aviv, Saborit’in attığı golle 1-0 öne geçti. Bomboş bir şekilde orta yuvarlaktan ceza yayına kadar topu süren Saborit’in şutu kaleci Samassa’nın üstünden ağlarla buluştu.

Dakika 90: Mücadele temsilcimiz Sivasspor’un 1-0’lık mağlubiyetiyle sona erdi.

Ali Koç: Çok iyi bir kulüp başkanı olmadığımı biliyorum

Gündeme dair açıklamalarda bulunan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, kendisiyle ilgili özeleştiride bulundu ve “Henüz istediğim tarzda bir kulüp başkanı olamadım. Çok iyi bir kulüp başkanı olmadığımı biliyorum. Benim de benden beklentim çok daha yüksek. Bir dönem daha devam edersem olacağım diye düşünüyorum” ifadelerini kullandı.

Şelale Kadak’ın YouTube kanalına konuk olan Ali Koç, bütçeleri indirdiklerini ve gelecekte ekonomik olarak rahatlayacaklarını ifade etti. Koç, Fenerbahçe‘nin içinde bulunduğu durum ve başkanlık göreviyle ilgili de değerlendirmelerde bulundu.

İşte Ali Koç’un açıklamalarından satır başları;

“DURUM SANDIĞIMIZDAN DAHA VAHİMDİ”

“Bu yıla iyi başladık. İnşallah pandemiden de kurtulacağız ve inşallah şampiyon olacağız. Geçmiş yıllarda elde ettiğimiz şampiyonluklardaki ruhu ve ortamı yakalamış durumdayız. 2018’deki seçim enteresan iki gündü. Kazanmamı saçma sapan sebeplerle istemeyen bir kalabalık da vardı ama gönüllü bir orduyla 6-7 aylık bir kampanyadan sonra kazandık. Ama bütün iş seçildikten sonra başladı tabii ki… Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki, doğruları söylemek için de cesur olmak gerekiyor. Kulüpten ayağımızı içeri attıktan sonra denetimleri başlattık. İnanılmaz ödemelerle karşılaştık. Gelir gelmez 20-25 milyon euroluk bir ödeme yapmak zorunda kaldık. Durum sandığımızdan çok daha vahimdi. Kulübün ürettiği değerin yüzde 80’i kasaya girmeden borca gidiyordu.”

“BÜTÇELERİ İNDİYORUZ”

“Yüzmilyonlarca dolar para da koysan UEFA sınırlamalarından dolayı transfer yapamadık. Bu sadece bize değil başka takımlara da oldu. Yeni borç almadan sadece kendi ürettiklerimizle buraya kadar geldik ama bundan sonra mümkün değil. Devletimizin de insiyatif kullanmasıyla 9 yıllık bir süre gelecek ve çok rahatlayacağız. Burada önemli olan nakit akışı… Kendimizi disiplin altına alıp, süreleri de uzatmamız lazım. Bütçeleri indiriyoruz. Makul seviyeleri göreceğiz. Futbol o kadar ayrıştırıcı bir hale geldi ki, sponsorlar artık ya tüm kulüplere sponsor olmak istiyorlar ya da hiç olmak istemiyorlar. Amerika’da seçimler yeni oldu. 4 sene evvel Trump seçildiği zaman 2 küsurdu. Şimdi 8’lerdeyiz. Futbolcu kontratlarından dolayı harcamalarımızın çoğu dövizle… Bu durum bizi çok sıkıntıya sokuyor”

“PES ETMEMİ İSTEYEN ÇOK İNSAN VAR”

“Ben kolay kolay pes etmem. Bunu isteyen çok fazla insan var. ‘Bir an önce görevi bıraksa da kongreye gitsek’ diyenler var. Bu camiaya layık olmak benim en büyük motivasyonlarımdan bir tanesi. Benim burada şahsi bir kazancım yok. Maddi bir kazancım yok. Ben inatçıyım. Bu kadar güçlü olduğumu da tahmin etmiyordum. Kendimi de test etmiş oldum”

“HENÜZ İSTEDİĞİM TARZDA BİR BAŞKAN OLAMADIM”

“Henüz istediğim tarzda bir kulüp başkanı olamadım. Çok iyi bir kulüp başkanı olmadığımı biliyorum. Benim de benden beklentim çok daha yüksek. Bir dönem daha devam edersem olacağım diye düşünüyorum. Sportif sonuçlardan bağımsız olarak çok iyi işler de yaptık. Özellikle ilk sene saha sonuçları çok kötü gelince yapısal reformlardan önce günlük sorunlara bakmak durumunda kaldık. Mali durumlara bakmak zorundayız. Ben zaten hep 2 dönem başkanlık lazım olduğunu söylüyordum. Her zaman kendimizi geliştirmemiz lazım. Başarısız olacaksınız diye yeni şeyleri denemekten de çekinmemek lazım. Hayatın değerini bilmek lazım. Yaşlandıkça ölümler oluyor, beklenmedik ölümler oluyor. Abimi böyle kaybettik. Cumhurbaşkanımızı ziyarete gittik, orada ne kadar sağlıklı olduğunu anlatıyordu ve 8-9 saat sonra vefat etti.”

Spor

Jailson’u 4,5 milyon euro karşılığında Çin’in Dalian ekibine gidiyor!

Fenerbahçe, geçen sezon eleştiri oklarının 1 numaralı hedefi olan Jailson’u Çin’in Dalian Professional FC ekibine 4,5 milyon euro karşılığında sattığını resmen açıkladı.

KAP’a yapılan açıklama şu şekilde:

“Profesyonel futbolcumuz Jailson Marques Siqueira’nın Çin Kulübü Dalian Professional FC’ye, 4.500.000 Avro brüt bedelle transferi konusunda taraflarca anlaşma sağlanmıştır.”

JAILSON’DAN DUYGULANDIRAN VEDA

Fenerbahçe’nin Brezilyalı orta saha oyuncu Jailson Marques Siqueira, Çin ekibi Dalian Professional FC’ye transfer oldu. 25 yaşındaki orta saha oyuncusu transferi sonrası Samandıra Can Bartu Tesislerine gelerek takım arkadaşlarıyla vedalaştı. Duygulu anların yaşandığı vedalaşmada Jailson takım arkadaşlarına başarı diledi.

Brezilyalı oyuncu göz yaşlarına hakim olamazken, takım arkadaşlarından da şampiyonluk beklediğini söyledi. Sarı lacivertli futbolcular da Jailson’u alkışlarla uğurladı.

Popüler

Python örnek projeler deneme bonusu veren siteler